Portada Sociedá Entama’l Primer Conceyu Nacional del Bloque Por Asturies

Entama’l Primer Conceyu Nacional del Bloque Por Asturies

by asturnet

Dalgo más d’un cientu de compromisarios van xuntase esti sábadu 1 d’abril en nel Hotel Asturias de Xixón pa celebrar el Primer Conceyu Nacional del Bloque por Asturies. L’asamblea abierta de militantes y simpatizantes de la formación nacionalista habrá valorar l’acción política desenvuelta dende l’entamu de la organización y la so participación nel Pautu de Gobiernu vixente, la so coalición con Izquierda Xunida y el futuru de la organización.

La tercer organización del Gobiernu tripartitu asturianu, va llevar a cau esti sábadu, primer día d’abril, esti Conceyu Nacional, nel Hotel Asturias (na plaza Mayor de Xixón), baxo’l lema FACIENDO PAÍS DENDE LA IZQUIERDA. Más d’un centenar de delegaes y delegaos llegaos de toa Asturies van analizar y debatir, ente otros asuntos, el cumplimientu del pautu de Gobiernu suscritu cola FSA-PSOE y IU, asina como la posición de la organización nel procesu de reforma del Estatutu d’Autonomía d’Asturies.

El Conceyu va entamar a les 10 hores cola acreditación d’asistentes y va siguir a les 11 cola apertura propiamente dicha del Conceyu Nacional.

A les 13 hores: presentarase la propuesta de “Creación de les Mocedaes del Bloque por Asturies” y a les 13.30 fadráse la presentación de la propuesta “La nueva Dirección Nacional del Bloque por Asturies”.

Darréu de la comida nel Hotel Asturias a les 16 hores entamará’l debate “El Bloque por Asturies: la estratexa del alcuerdu”.

Y a les 18 hores fadráse’l debate 2Un nuevu Estatutu d’Autonomía p’Asturies”. Pa finar, de 19.30 a 20 hores tendrá de cellebrase la clausura del Conceyu Nacional.

Tamién te podria gustar