Portada Sociedá Entama en Bañugues la Selmana Cultural 2005

Entama en Bañugues la Selmana Cultural 2005

by asturnet

Esti llunes primeru d´agostu entamaba a les 16 hores la tercera edición de la Selmana Cultural Bañugues 2005. Una selmana na que se programen ponencies y charles y onde xóvenes investigadores asturianos presenten nuevos trabayos col Patrimoniu como protagonista.

“El maestro y su taller: un ejemplo de la organización del trabajo en la Catedral de Oviedo a finales de la Edad Media” con esta conferencia de Carmen Labra González entamaba esta Selmana cultural que sigue esti martes dia 2 con un “Averamientu a la vida y el llabor poeticu de Marcos del Torniello” por Rafael Rodríguez Valdés y que tien previsto ufiertar el miércoles 3 una “Breve Historia de la Música de Cine” por Rubén Sánchez Cueva. La selmana continúa el xueves 4 cola conferencia “El cine español durante la década de los cuarenta” por Christian Franco Torre y finará el vienres día 5 tornando otra vuelta a la tema de los “Mayestros y aprendices: la construcción de la Catedral d´Uvieu”.

Tolos actos tendrán llugar nes Escueles de Cerín (Bañugues, Conceyu Gozón) sede del C.R.A. “Cabu Peñes” y entamarán a les 16:00.

Tamién te podria gustar