Portada Sociedá El Vinu de Cangas trunfa na Feria Muestres

El Vinu de Cangas trunfa na Feria Muestres

by asturnet

El Tendayu del Muséu del Pueblu d’Asturies acoyó los díis 15 y 16 d’agostu una serie d’actos promocionales del ‘Vinu de la Tierra de Cangas. Vinu d’Asturies’ que resultaron un éxitu de participación. Munchos de los visitantes que s’averaron a la Feria Internacional de Muestres d’Asturies (FIDMA) nun dexaron pasar la oportunidá de conocer de primer mano esti productu tan propiu d’Asturies como la sidre y el quesu que pronto va algamar la Denominación d’Orixe Protexida, y tomaron parte nes actividaes entamaes pola Fundación Asturies XXI, ente les que destacaron les tasties guiaes.

D’esta forma, los presentes pudieron prebar les escelencies d’esta bébora tradicional del suroccidente asturianu y beber el vinu en ‘cachu’, cuencu maera que se llena de vinu y se comparte, apurriéndolu de mano en mano. Pa ello, la organización contó cola collaboración de les Bodegues de Pesgos y Monasterio de Courias, qu’ofrecieron el so productu escelente a los presentes, y d’un cunqueiro (Busgosu), qu’ellaboró los tradicionales ‘cachos’ en direutu.

El Vinu de la Tierra de Cangas nun foi’l protagonista únicu de les dos xornaes, puesto que nel recinto tamién hubo sitiu pa otros productos de la zona como los Licores- Paladín, de Cangas, y la Miel de Asturias, de La Puela (Ayande). Toles actividaes contaron cola amenización de la música de la Banda Gaites de Noreña.

El I Certame del Vinu de Calidá de Cangas, nome que recibieron los eventos celebraos n’El Tendayu del Muséu del Pueblu d’Asturies, foi, polo tanto, un éxitu y la intención de la Fundación Asturies XXI ye la de repetir esperiencia l’añu qu’entra. Igualmente, esta entidá quier agradecer la collaboración de la Conceyalía de Cultura Tradicional y Llingua Asturiana y del Muséu del Pueblu d’Asturies, asina como de l’alcaldesa de la ciudá, Paz Fernández Felgueroso, que tuvo presente na presentación d’esti certame de promoción del ‘Vinu de la Tierra de Cangas. Vinu d’Asturies’.

Tamién te podria gustar