Portada Sociedá El Llano Béisbol homenaxea esta fin de selmana a Vaski

El Llano Béisbol homenaxea esta fin de selmana a Vaski

by asturnet

Esti prósimu sábadu, va disputase’l primeru de los dos partíos qu’El Llano Béisbol Club, disputará contra l’Astros de Valencia nel que retirarase José Luis Bailón Tomás “Vaski”, l’eternu númberu 9 del club al que va facese-y un homenaze y que lleva n’activu como xugador dende l’añu de fundación del Club El Llano en 1986. Los horarios d’esos alcuentros sedrán el sábadu a les 16:00 hores ya’l domingu a les 11:00 hores.

El sábadu, a les 16:00 hores, el pitcher abridor va ser José Luis Bailón Tomás “Vaski”, l’eternu númberu 9 del club que lleva n’activu como xugador dende l’añu de fundación del Club El Llano en 1986. Este va ser el so postreru partíu como xugador y va facése-y un homenax a lo poco d’entamar esti. Llanzará al primer batiador contrariu y pararase’l xuegu unos 10 minutos, pa proceder a esti homenax nel que collaboren el Club El Llano, la Federación de Béisbol y Sófbol del Principáu d’Asturies, la Real Federación Española de Béisbol y Sófbol, el Conceyu de Xixón y la Direición Xeneral de Deportes del Principáu d’Asturies.

Vaski pasó por toles las categoríes del club dende cadetes, asitiándose como iconu del club xixonés, y ta percibiendo señes de cariñu veníes de tolos equipos españoles, familiares y collacios.

Sedrá una xornada emotiva y espérase una presencia de públicu importante pa esti homenax y pa ver el partíu a la escontra los valencianos.

L’equipu xixonés, espera cuntar con tolos sos efeutivos pa esti alcuentru y espera poder ufrir la primer victoria de la temporada, que sedrá dura pa les aspiraciones de los verdigrises dala dixebra en presupuestos col restu d’equipos de la Lliga. Con un equipu mui remocicáu y cuntando con xugadores permozos anque con una plantía bramente curtia pa esti tipu de competición, la ilusión ye enorme ente estos xugadores.

El club va dar de baldre unos vales a 100 neños del deporte escolar de béisbol, compuestos de refrescu y perrín caliente, pa qu’esfruten del espectáculu. Per otru llau, el club sigue colos sos preparativos p’acudir al Campeonatu de la “Pony League” en categoría sub16, que se va cellebrar en Praga (República Checa) n’abril. El Llano BC ye’l primer y únicu equipo español invitáu a esta competición tan prestixosa onde xugará un campeonatu con 16 equipos de toda Europa, ente otros la Seleición checa, la Selección d’Israel y l’Academia Alemana. Acúdese a esti campeonatu con dellos refuercios aunque tamién se cunta con dalgunes baxes importantes.

Tamién te podria gustar