Portada Sociedá El CUPA denuncia amenaces nes elecciones al Claustru “por mor de la so defensa del asturianu”

El CUPA denuncia amenaces nes elecciones al Claustru “por mor de la so defensa del asturianu”

by asturnet

El Conceyu Universitariu pol Asturianu (CUPA) denunció güei “insultos y amenaces” nel procesu electoral al Claustru de la Universidá d’Uviéu. La dirección de la organización asturianista y universitaria quixo facer públiques les denuncies feches énte la Xunta Electoral, dirixida pol profesor Leopoldo Tolivar, por esta organización “por mor de los fechos asocedíos na campaña” electoral al Claustru de la Universidá d’Uviéu, que van celebrase esti xueve, 29 de mayu.

La denuncia del CUPA llama l’atención “sobre la situación d’acosu, insultos y amenaces” a la que, según el CUPA, se vio sometíu’l candidatu d’esta formación nel Campus del Milán, “que foi rematada”, esti vienres pasáu cola pegada de falsos cartelos electorales nos que se llanzaben mensaxes “cola fin de desprestixar a los candidatos del CUPA”, comenten los organizadores. Ente los lemes que pudieron vese esta selmana nes instalaciones de la Universidá tán “Por una misa todos los días en bable en tu Facultad”, na que según la organización “se demuestra que l’ataque bien por mor del so apoyu al asturianu dientro de la Universidá, amás tamien apaecieron otros nos que se cuestionaba la independencia de la organización, “que nun ta venceyada a nengú n partíu”, colos lemes: “Demuestra que en el Milán no somos todos unos malditos rojos. Por una candidatura de derechas como Dios manda” y “Ya está bien de tanto progre. Por una candidatura de derecha auténtica” .

Amás, espliquen dende’l CUPA, “sufrióse tamién la manipulación de los cartelos electorales del CUPA, nos que pudieron vese escritos insultos como ‘fascistas’”, nesti casu nel campus de Mieres.

Dende la Dirección del Conceyu Universitariu conderguen los fechos y quieren llamentar “la falta de cultura democrática de les persones que participen d’esta campaña d’amenaces y desprestixu”, que según comenten “apecieren nel trescursu de les elecciones a Rector de la Universidá d’Uviéu, momentu nel que yá pudieron vese comportamientos asemeyaos”.

El CUPA yá denunció entós, énte la Xunta Electoral, “como se repartíen papeletes y se facía campaña nel mesmu día de les elecciones y xunto a les meses electorales, con total impunidá”.

El CUPA, quixo amás, solidarizase con Javier López Espinosa, cabezaleru d’otra de les candidatures presentaes nel Campus del Milán y presidente de l’asociación cultural “La Brisa de Japón”, que tamién sufrió amenaces del mesmu grupu.

Tamién te podria gustar