Portada Sociedá El Conceyu de Xixón promociona l’usu del asturianu nel comerciu

El Conceyu de Xixón promociona l’usu del asturianu nel comerciu

by asturnet

La Oficina Muncipal de la Llingua del Conceyu de Xixón y la Unión de Comerciantes local acaben de poner en marcha la campaña “Nel comerciu asturianu yes bienveníu/bienvenida” col oxetivu de fomentar l’usu de la nuestra llingua nes pequeñes y medianes empreses d’esi sector.La campaña inclúi 25.000 trípticos, bolses, axendes y ‘chuletes’ cola traducción de los principales productos.

La iniciativa de la Oficina de la Llingua de Xixón féxóse pública va unos díes con presencia de la conceyal de la estaya llingüística Carmen Rúa y del edil responsable de Comerciu y Promoción Económica, José María Pérez. Nel actu de presentación tamién tuvieron el director de la Oficina de Política Llingüístia del Principáu, Ramón d’Andrés y la presidenta de la Unión de Comerciantes de Xixón, Ana Menéndez. La representante de les pequeñes y medianes empreseses d’esti sector amosóse convencida de que la ufierta de la comunicación n’asturianu significa “un valor añadíu” a los productos en vienta.

La campaña ta financiada por Política Llingüística en 4.000 de los 9.368 euros nos que ta basáu el so coste. El númberu de trípticos que van repartise cola traducción de los principales productos y frases usuales ye de 25.000, repartíos en bloques de 5.000 por cada sector del comerciu: frutería, pescadería, etc.

La Unión de Comerciantes de Xixón participa nel Conseyu Asesor de la Oficina Municipal de la Llingua y esta ye la primer iniciativa qu’entama en colaboración col Ayuntamientu pa fomentar l’usu del asturianu nel comerciu local.

Tamién te podria gustar