Portada Sociedá El Conceyu Abiertu recuerda a la FSA que se tien de gobernar pa toos y defender los derechos de la ciudadanía

El Conceyu Abiertu recuerda a la FSA que se tien de gobernar pa toos y defender los derechos de la ciudadanía

by asturnet

Fernando Ornosa, voceru del Conceyu Abiertu pola Oficialidá, calificó, en declaraciones a Asturnews, que l’asitiamientu que fizo esta fin de selmana Javier Fernández, secretariu xeneral de la FSA-PSOE, ye una grave irresponsabilidá al pone-y a la vindicación de la oficialidá un “collor políticu determináu”. Ornosa recordó-yos al presidente d’Asturies, Vicente Álvarez Areces, y a Javier Fernández que la llingua asturiana ye un patrimoniu de los asturianos y como tal merez el másimu grau de protección llegal.
Sobre les declaraciones de Fernández au dicía que la oficialidá supondría una carga económica p’Asturies, Ornosa aseguró que “nun ye una caraga sinon que supón un activu económicu de gran bayura p’Asturies y que se ta desaprovechando”.
Fernando Ornosa refirióse al “pretendíu” dialogu sobre la normalización del que falaba’l secretariu xeneral de la FSA esta fin de selmana, recordando la negativa de la FSA a aconceyar col CAO depués de solicitase’l mesmu por bien de vies. Esto pal voceru del CAO supón una falta de respetu a la representatividá del Conceyu Abiertu qu’agrupa a más de 170 organizaciones polítiques, sindicales, ciudadanes, feministes, xuveniles, y ente les que s’alcuentren les Mocedaes Socialistes d’Asturies ente otres.
Fernando Ornosa recordó que “la democracia ye gobernar atendiendo a toles necesidaes de la ciudadanía” y que n’Asturies mientres qu’una “parte de la población nun cuente con derechos llingüísticos la mesma democracia ye una asignatura pendiente”.

Tamién te podria gustar