Portada Sociedá El CMPA centra la inauguración de los Alcuentros de Cabueñes na represión llingüística

El CMPA centra la inauguración de los Alcuentros de Cabueñes na represión llingüística

by asturnet

La situación llingüística y la denuncia sobre los 6 militantes proderechos llingüísticos centraron l’actu inaugural de los Alcuentros de Mocedá de Cabueñes. El presidente del CMPA vindicó nel so discursu d’apertura la llibertá d’espresión y la pluralidá política “recoyíes na Constitución española”.

Feito recordó continua represión que se ta faciendo a los y les militantes de Xunta Moza por mor de les protestes cíviques que vienen desenvolviendo sobre’l gobiernu asturianu. Pa Feito “el derechu a la llibertá d’espresión ye ún de los Derechos Fundamentales afitaos na nuesa Constitución, y xunto col principiu del pluralismu políticu constitui ún de los pegoyos sobre los que se sofita’l nuestru sistema democráticu”.

Nel actu xunta a Paulino Feito participaron tamién el conceyal de Promoción Económica, José María Pérez López; la directora del Institutu Asturianu de la Mocedá, Carmen Barrera Fernández; la presidenta de la Comisión de Mocedá de la FEMP, Pilar Pérez Lapuente; el responsable de Participación y Promoción Asociativa del Conseyo de la Mocedá d’España; Javier Igareda Pañeda, y el presidente del Conseyu de Mocedá de Xixón Jordán Suárez.

Los Alcuentros de Cabueñes qu’entamen güei cuenten cola participación de 140 mozos y moces del mundu asociativu asturianu y latinoamericanu. Cabueñes ufre demientres esta selmana una perimportante actividá cultural na que destaca’l ciclu Arenes Movedices, nel que’l colectivu FiumFoto desenvolverá actividaes alrodiu la temática de los alcuentros.

Pa más información:

Conseyu de la Mocedá d’Asturies

Conseyu de la Mocedá de Xixón

Cabueñes 2006

Xunta Moza

 

Tamién te podria gustar