Portada Sociedá El CAO entama una ronda de diálogu colos partíos alrodiu de la oficialidá

El CAO entama una ronda de diálogu colos partíos alrodiu de la oficialidá

by asturnet

El Conceyu Abiertu pola Oficialidá escomenzó esti llunes 11 la so ronda de contactos colos partíos políticos representaos na Xunta Xeneral pa espone-yos el conteníu de la so “Propuesta de diálogu pa salvar la llingua asturiana”. El grupu popular foi el primeru en recibir la propuesta nuna reunión con representantes del CAO na que’l PP comprometióse a estudiar el documentu con atención. La ronda de contactos va siguir en setiembre colos otros grupos políticos.

La intención de Conceyu Abiertu pola Oficialidá ye falar con tolos partíos pa abrir un calce de diálogu permanente alrodiu de la situación actual de la llingua asturiana y les midíes necesaries pa invertir esa situación al través d’una ampliación del marcu xurídicu actual que garantice la supervivencia del idioma y los derechos llingüísticos de los falantes. Dependiendo de la receptividá qu’adviertan nos partíos a falar sobre esta propuesta el CAO entamaría una mesa con toos ellos o un diálogu por separao con cada grupu y calteniendo la periodicidá de los alcuentros.

Nel alcuentru calteníu col grupu popular el CAO llogró sacar un compromisu del PP a estudiar con procuru la propuesta de diálogu, ensin entrar n’otres consideraciones primero de conocer y analizar el conteníu del documentu. Los diputaos Rodrigo Grossi, Emilio Pérez y Emilio Rodríguez fueron los encargaos de recibir pol so grupu a los representantes del Conceyu Pilar Fernández y Xulio Casado. En pasando’l veranu el CAO tien previsto reanudar los sos aconceyamientos colos partíos políticos pa valorar les posibilidaes de llograr un consensu alrodiu de la llingua asturiana.

Tamién te podria gustar