Portada Sociedá El Bloque por Asturies considera prioritariu l’asuntu llingüísticu na so relación con Izquierda Xunida

El Bloque por Asturies considera prioritariu l’asuntu llingüísticu na so relación con Izquierda Xunida

by asturnet

El portavoz nacional del Bloque por Asturies y director de l’Axencia Asturiana de Cooperación Rafael Palacios, aseguró esti viernes que l’asuntu llingüísticu “ye prioritariu” pa la so organización na reforma estatutaria. Palacios aseguró qu’una renuncia a la oficialidá per parte de los sos socios d’Izquierda Xunida diba francer el so alcuerdu políticu.

El Bloque consideraríase “desvinculáu” de la so andecha estratéxica con IX si esta organización aceptara una reforma del Estatutu que nun incluyera la oficialidá de la llingua asturiana. Asina lo declaró Palacios esti viernes al ser preguntáu pola postura del Bloque por Asturies nel cursu de la presentación de la memoria de los proyectos desenvueltos pola Axencia Asturiana de Cooperación.

La organización nacionalista emitiera va unos díes un comunicáu nel que fixaba la so posición énte la negociación de la reforma estatutaria. Pal BA una reforma que nun reconociere los derechos básicos d’Asturies como pueblu, incluíos los llingüísticos, y la so equiparación coles comunidaes del estáu que tienen un marchu más ampliu d’autonomía, diba deslligar a esta organización de cualquier alcuerdu de gobiernu, coalición electoral o alianza política estratéxica.

Na presentación de la memoria del departamentu que dirixe Rafael Palacios nel gobiernu asturianu ésti manifestó qu’hasta la fecha Izquierda Xunida nun tresmitiera al Bloque cuála yera la so postura respective a la llingua asturiana énte la reforma l’Estatutu y recordó-y a los sos socios de coalición que la oficialidá figura como una de les prioridaes nos alcuerdos firmaos ente IX y BA.

Tamién te podria gustar