Portada Sociedá Colectivos culturales piden en Huesca una llei pa les llingües d’Aragón

Colectivos culturales piden en Huesca una llei pa les llingües d’Aragón

by asturnet

La ciudá de Huesca acoyó a lo llargo de los últimos díes les XII Chornadas sobre as luengas d’Aragón entamaes pola Asoziazión Cultural Nogará-Religada y nes que se presentaron diversos proyectos audiovisuales de normalización llingüística. Ente les conclusiones del alcuentru los participantes pidieron una llei que reconoza los dos idiomes propios del vieyu reinu: l’aragonés y el catalán.

Ente los proyectos de normalización presentaos nes XIII Chornadas de l’Asoziazión Nogará-Religada destacaron el del archivu audiovisual d’Aragón y de la televisión per Intertet Charrando TB. Nes xornaes tamién se presentaron los últimos númberos de les revistes en catalán “Temps de Franja” y n’aragonés “Espiello”.

El proyectu audiovisual Charrando TB ye una iniciativa del portal dixital www.charrando.com y anguaño val pa ufiertar la descarga d’una serie de videos sobre actualidá de la llingua y la cultura aragoneses. La intención d’esta televisión pola rede ye programar d’un llau archivos d’imáxenes y d’otru reportaxes informativos col propósitu d’avanzar nel esporpolle social del idioma. La otra iniciativa, l’archivu audiovisual ye un proyectu d’investigación fechu pola Asociación Cultural Parola y la productora Modelika col propósitu de recoyer el patrimoniu oral d’Aragón.

Tamién te podria gustar