Portada Sociedá Bloque por Asturies pide-y al BNG que dexe la so ‘política agresiva’ pa trabayar a común pol exe atlánticu

Bloque por Asturies pide-y al BNG que dexe la so ‘política agresiva’ pa trabayar a común pol exe atlánticu

by asturnet

La dirección nacional del Bloque por Asturies (BA) pidió-y ayer al Bloque Nacionalista Galego (BNG) qu’abandone “la so política agresiva y de xestos inútiles” pa trabayar a común nel fortalecimientu del exe atlánticu “dende la solidaridá y el respetu a cada comunidá”. Los socios d’Izquierda Xunida afirmen que “cualquier propuesta que nun tenga en cuenta a los ciudadanos nun dexa de ser una impostura”.

Pal Bloque asturianu la posición caltenida pol BNG pa defender los aspectos más polémicos de la so propuesta de nuevu estatutu pa Galicia ye “propia del nacionalismu románticu del sieglu XIX” y non d’esti sieglu “nel tiempu de los nacionalismos cívicos y de diálogu ente comunidaes”. La formación política asturiana considera que “plantear desafíos sin sentíu y sin futuru namás diba llevar a una situación de desconfianza” y diba valir “pa reforzar les posiciones polítiques del nacionalismu español y de la derecha oportunista”.

El Bloque por Asturies diz que tanto la llingua asturiana como’l gallego-asturiano son “parte irrenunciable” del patrimoniu cultural d’Asturies y que como talo tienen ver reconocida la so oficialidá nel prósimu estatutu d’autonomía.

Tamién te podria gustar