Portada Sociedá Avilés va acoyer un alcuentru de servicios municipales de normalización

Avilés va acoyer un alcuentru de servicios municipales de normalización

by asturnet

Avilés, l’últimu conceyu n’abrir un serviciu de normalización llingüística, va ser la sé el prósimu 8 d’ochobre d’un alcuentru de responsables de les oficines de normalización nel que va elaborase’l Plan pel que se guíen estos departamentos nun futuru. La xornada va ser tamién la presentación pública de la oficina avilesina y va cuntar como pieslle cola actuación del cantante Chus Pedro.

ELLICTA ye’l nome del nuevu serviciu municipal, un acrónimu de Estaya Llingüística d’Avilés, que coordina dende va unes selmanes el filólogu Cesáreo García. La última oficina de normalización abierta nun conceyu va ser tamién la qu’organice esti alcuentru de tolos servicios integraos na rede de normalización nel que se pongan en común les estremaes esmoliciones y propuestes de los técnicos responsables de los mesmos.

La oficina d’Avilés empobina tamién dende la so creación un grupu de discusión en Yahoo.com nel que se pueden conocer y valorar distintes aportaciones al funcionamientu de los servicios de normalización municipal. Coincidiendo cola celebración del alcuentru el prósimu 8 d’ochobe la oficina avilesina va ampliar el so actual horariu d’atención al públicu y les sos actividaes.

Anguaño esisten n’Asturies seis oficines de normalización en conceyos qu’abelluguen al 60 por cientu de la población de la nuestra comunidá y ún de los enfotos del alcuentru que va celebrase n’Avilés ye’l d’afalar la creación de nuevos servicios.

Grupu de discutiniu d’ELLICTA

Tamién te podria gustar