Portada Sociedá Areces pide por carta la oficialidá del idioma español nos Xuegos Olímpicos

Areces pide por carta la oficialidá del idioma español nos Xuegos Olímpicos

by asturnet

Oficialidá de la llingua castellana. El presidente autonómicu, el socialista Vicente Álvarez Areces, solicitó-y por carta al Comité Olímpicu Internacional que la llingua castellana pase a ser el tercer idioma oficial nos Xuegos Olímpicos, xunta los yá oficiales francés ya inglés. Areces defende que l’apueste pol castellán sedría una amuesa “d’adaptación a los nuevos tiempos”.

Na misiva -empobinada al presidente’l Comité Olímpicu Internacional, Jacques Rogge-, Álvarez Areces argumenta que la inclusión del español na llista de llingües oficiales de los Xuegos Olímpicos supondría un “ésitu” pal propiu Comité al da-y puxu a un idioma que ye’l terceru más faláu del mundu, tres del chinu y l’inglés.

Nesti sen, el presidente’l Principáu precisa que’l castellán ye la llingua materna’l 6 por cientu de la población mundial, perbaxo’l 9 por cientu de ciudadanos del planeta que falen inglés nativu pero bien penriba’l porcentaxe mundial de falantes de francés como idioma maternu, que nun algama’l 2 por cientu.

Areces, que secunda cola so carta una iniciativa’l Comité Olímpicu español, destácase cola misiva nuna defensa al más altu nivel de la llingua castellana que’l presidente autonómicu refuga de forma sistemática pal idioma asturianu.

Tamién te podria gustar