Portada Sociedá Areces noma Conseyera de Cultura a la Xerente de la OSPA

Areces noma Conseyera de Cultura a la Xerente de la OSPA

by asturnet

Encarnación Rodríguez, anguaño xerente de la Orquesta Sinfónica del Principáu d’Asturies, y con un currículu de perfil dafechamente xestor, va ser la Conseyera de Cultura y Turismu del nuevu Gobiernu de Vicente Álvarez Areces, nomáu esti llunes Presidente namái que colos votos de los diputaos socialistes na Xunta Xeneral. L’anterior Conseyera de Cultura, Ana Rosa Migoya, pasa a dirixir Alministraciones Públiques y caltien la Portavocía del Gobiernu.

La nueva Conseyera de Cultura ye llicenciada n’Económiques y tien una llarga carrera na Alministración como xestora, ensin más contautu cola aición cultural que la xestión como Xerente de la Orquesta Sinfónica del Principáu (OSPA). El perfil d’Encarnación Rodríguez fai albidrar una política continuista nel ámitu cultural de la tercer lexislatura d’Areces como Presidente.

Les otres incorporaciones del Gobiernu de diez COnseyeríes anunciáu esti llunes por Areces son Pilar Rodríguez, como Conseyera de Bienestar Social, José Ramón Quirós, Conseyeru de Salú y Servicios Sanitarios, y Belén Fernández, nueva Conseyera de Mediu Ambiente y Desarrollu Rural.

Los conseyeros que siguen son María Jose Ramos, na Conseyería de la Presidencia ya Igualdá, Jaime Rabanal, n’Economía y Asuntos Europeos, José Luis Iglesias Riopedre, como Conseyeru d’Educación y Ciencia, Francisco González Buendía, en Política Territorial ya Infraestructures, y Graciano Torre, como Conseyeru d’Industria y Emplegu.

Tamién te podria gustar