Portada Sociedá AA acusa al ayuntamientu d’Avilés d’ocultar datos importantes pa la salú de los sos vecinos

AA acusa al ayuntamientu d’Avilés d’ocultar datos importantes pa la salú de los sos vecinos

by asturnet

Andecha Astur critica’l desconocimientu al que ta sometida la población sobre les repercusiones medioambientales que va suponer la construcción d’una central termica de ciclu combináu de gas. Dende l’agrupación local d’Aviles tachen de “conducta hipócrita y d’engañu” el que quiera vendese una imaxe de la ciudá que nun ye la real.

Andecha Astur – Conceyu d’Aviles fai públicu’l so rechazu a la falta d’información dada dende l’Ayuntamientu sobre les repercusiones que va tener la construcción de la central termica de ciclos combinaos de gas que la empresa Isolux quier llevantar nesi conceyu. Nes sos crítiques acusen al gobiernu local d’”ocultar datos sobre los riesgos pa la salú de los ciudadanos d’Aviles y comarca” y emplázalu a que faiga públicos los datos d’espulsiones de gases.

P’Andecha Astur les centrales termiques de ciclu combináu de gas nun representen nenguna alternativa d’enerxía llimpia y entiende que’l desarrollu industrial tien que ser compatible con una meyora de la calidá de vida y respetuosu col mediu ambiente.

Tamién te podria gustar