Portada Galerías 2008/2014 El IV Festival de la Poesía n’Asturianu dexó volar la lliteratura esti sábadu en Xixón

El IV Festival de la Poesía n’Asturianu dexó volar la lliteratura esti sábadu en Xixón

by asturnet

Redacción.

El vienres entamaron los actos a les siete y media la tarde con una llectura poetica que cuntó coles voces de Miguel Rojo, Ana Vanessa Gutierrez, Humberto González y Chechu García. L’actu foi celebróse nel Centru Municipal de L’Arena y cuntó cola actuación del grupu musical Mus.

El sábadu, los organizadores decidieron sacar la poesía del llugar habitual p’acercala a la xente. El sábadu a les doce la mañana na playa de L’Arbeyal y cola participación del Grupu Scout d’El Natahoyo dellos poetes de la ciudá ficieron un recital, pa dempues meter los sos poemes nunes caxines de cartón, que colgaes de globos, fueron soltaes volando.

Nesti actu participaron dalgunos de los autores que ficieron la llectura del vienres y otros como Carmen Yáñez, Ricardo Candás y Armando Vega. Darreu fízose una llectura de poemes pa los neños, que tamien participaben del actu de la suelta de globos con poemes. Dempues de facer un corru alredor de los globos, un neñu procedió a cortar la cuerda. Con ello entamó la suelta de globos.

Los llectores d’Asturnews.com puen disfrutar de les imáxenes del actu nuna galería de semeyes que ponemos a la so disposición.

Les semeyes de la suelta de globos

Tamién te podria gustar