Portada Emigración El Centru Asturianu de Torrevieja llénase d’asturianía pa remembrar a la patrona d’Asturies

El Centru Asturianu de Torrevieja llénase d’asturianía pa remembrar a la patrona d’Asturies

by asturnet

El Centru Asturianu de Torrevieja llenase d’asturianía pa celebrar la festividá que remembra a la patrona d’Asturies, Nuestra Señora de Cuadonga. El pregón de Mª Paz Andreu va centrar el programa d’actividaes nel que nun falta una misa n’honor de La Santina, asina como la música tradicional asturiana representada pola banda de gaites L’Estruendu, del Centru Asturianu d’Alicante, y el cantante de canción asturiana Jose Antonio ‘Cantu La Vara’, ente otros.

Anque’l pregón de la torrevejense Mª Paz Andreu nun va tener llugar hasta’l sábadu 9 de setiembre, los organizadores del programa de festeyos del Centru Asturianu de Torrevieja adelántense a les celebraciones al empezar, mañana vienres a les diez y media la nueche, con un conciertu de la Banda de Música ‘Ciudá d’Uvieu’ nel recintu de Las Eras de La Sal.

Per otra parte, el sábadu día 2 va echar el piesllu’l Festival Internacional de Bandes, cola participación de la Banda de Música ‘Ciudá d’Uvieu’, actu pal que van tar acompañaos polos gaiteros Guti y El Pravianu.

Los actos de conmemoración del Día d’Asturies van allargase hasta’l día 10 de setiembre nel que nun va faltar la tradicional misa y procesión n’honor de La Santina, acompañada polos sones del grupu L’Estruendu, pa depues seguir con música asturiana, teatru n’asturianu, repartu del bollu y botella vinu y un concursu d’escanciadores, ente otres actividaes.

Tamién te podria gustar