Portada Mocedá Xuventú Asturianista ve necesariu “un procesu de reconstrucción nacional”

Xuventú Asturianista ve necesariu “un procesu de reconstrucción nacional”

by asturnet

Dende Xuventú Asturianista, mocedá del Partíu Asturianista (PAS), aplauden “la perbona iniciativa celebrada la fin de selmana en Ribeseya, la “Primer Xuntanza de Músikos Ástures”

Xuventú Asturianista dio anuncia de la satisfacción pola celebración d’esti eventu que, declraron “esperamos que tenga continuidá nos próximos años, pola necesidá de producción de música asturiana”. Xuventú Asturianista sofita la creación d’esti tipu d’eventos “como muestra de la voluntá de la mocedá asturiana de desmarcáse de la voluntá antiasturiana del Gobiernu del PSOE-IU n’Asturies”.

“Énte la institucionalización del insultu y del despreciu escontra la cultura, la llingua y la música de la nuesa Patria qu’implicaba la programación gubernamental pal 8 de setiembre”, comenten “yera necesaria una respuesta ciudadana, y húbola, y precisamente dende la mocedá, que ye o tien de ser el sector más dinámicu y renovador de tou País qu’aspire a tener un futuru como tal”.

Al respective de la política cultural del Gobiernu, señalen “qu’una vegada más se volvió a poner de manifiestu la esencia colonialista del PSOE: la eliminación, desfiguración y marxinación de tolos elementos que constituin la identidá nacional del pueblu asturianu”.

Dende Xuventú Asturianista, consideren que la revitalización de la “cultura y llingua nacionales ye insepartable de la rexeneración cultural y política d’Asturies, apostamos pola autoorganización de la mocedá asturiana como vía imprescindible pa la reconstrucción d’una autentica sociedá civil n’Asturies”. Nun quda otra pa la Xuventú qu’empecipiar “un procesu de reconstrucción nacional col oxetivu final d’una Asturies asturiana, asturfalante y reunificada, o sumímonos como pueblu, pa quedar amenorgaos como una simple colonia xestionada por caciques”.

Tamién te podria gustar