Portada Cooperación Una esposición repasa en Xixón el papel de les muyeres na ciencia

Una esposición repasa en Xixón el papel de les muyeres na ciencia

by asturnet

La presencia y l’ausencia de les muyeres a lo llargo de la hestoria de la ciencia ye’l motivu argumental de la esposición ‘La estirpe de Isis’, entamada pola Fundación Municipal de Cultura de Xixón y abierta coincidiendo cola celebración del Día Internacional de la Muyer esti ochu de marzu. L’amuesa repasa figures esenciales nel ámbitu del conocimientu dende la so condición femenina.

La esposición apaez dividida nuna veintena de paneles nos que se desenvuelve’l papel desempeñáu pola muyer nel ámbitu del estudiu científicu. Investigadores como Rosalind Franklyn, revolucionaries como Hildegar vn Bingen o Lynn Margulis o estrelles de Hollywood ya inventores como Hedy Lamarr son protagonistes d’esta hestoria cuntada con güeyos femeninos y na que tienen un sitiu destacáu científiques como Ada Byron King o Madame Curie.

L’amuesa ‘La estirpe de Isis. Mujeres en la historia de la ciencia’ ta organizada en común con L’Oreal-UNESCO y puede visitase nel Antigu Institutu de Xixón hasta’l prósimu 31 de marzu.

Tamién te podria gustar