Portada Cooperación El diálogu enseña esta fin de selmana les otres cares del planeta

El diálogu enseña esta fin de selmana les otres cares del planeta

by asturnet

La octava edición de Les Otres Cares del Planeta, una propuesta de converxencia ente diferentes colectivos asturianos que quieren potenciar la imaxinación y la creatividá a la hora d’allegase a la diversidá de temes que formen parte del planeta, tien como filu conductor el diálogu nes sos estremaes manifestaciones y contestos. Danza, poesía, música, teatru, esposiciones, conferencies y pases de cine, enllenen la programación qu’esti añu va cellebrase en Xixón ente los díes 21 y 29 d’abril.

Los interpretes Estrella García y Miguel Quiroga, de la compañía Estrella García Compañía de Danza, son los encargaos d’inaugurar esta tarde la octava edición de Les Otres Cares del Planeta, con un pedazu del espectáculu “Pan de ángel”. Mañana vienres, a les ocho la tarde, el Salón d’Actos del Centru de Cultura Antiguu Institutu va acoyer la proyección d’ “Entre el dictador y yo”, mentes qu’a les doce la nueche van inaugurase diferentes esposiciones pelos chigres xixoneses. Arantaxa Montejo plantea una utópica propuesta de diálogu; el Comite de Solidaridá cola Causa Árabe enseña Palestina baxo la ocupación, mentes que Ruma Barbero presenta diferentes propuestes de bandera p’Asturies titualada “Asturies patria perdida”.

La nueche del sábadu, a partir de les diez, va cellebresa la VIII nueche de música, poesía y cuentacuentos nel patiu del Centru Cultura del Antiguu Institutu. La música va correr a cargu de Juan C. Cadenas (violonchelu), Xicu Queipo (tonada), Llorián García (gaita y vigulín), Pedru Pereira (música d’autor), Dani García de la Cuesta (bandurria) y Samuel Akinola Ogunmola (percusión africana). Con toos ellos va collaborar La Bandina y los integrantes de Flamenco Norte.

La poesía va corresponder a tres poetes asturianos como son Xuan Bello, Miguel Rojo y Vanessa Gutierrez, y a dos poetes saharauis, Zahra Hasnani y Ali Salem Iselmu, mentes que los cuentacuentos van ser l’asturianu Carlos Alba “Cellero” y Oihulari Klown. Too ello va tar ilustrao coles diapositives d’Antonio Díaz.

El domingu día 23 a partir de les cinco y media la tarde van actuar los grupos K-Nalón, Anyway, Vulnerables y Samuel Akinola Ogunmola.

A partir del llunes Les Otres Cares del Planeta van echar una mirada a la sociedá asturiana d’anguaño, van proyectase los cortos asturianos “El aparcamiento”, “ntaína”, “Más allá del cementario”, “Tierra de guerrilleros” y “Amáquina”, van estudiase les migraciones n’Europa y repasase tou tipu de temes, como’l polemicu y actual diálogu con ETA.

Tamién te podria gustar