Portada Emigración La compañía Nun Tris lleva’l so montaxe de ‘José’ a Bruseles invitada pol Centru Asturianu

La compañía Nun Tris lleva’l so montaxe de ‘José’ a Bruseles invitada pol Centru Asturianu

by asturnet

La compañía de teatru xixonesa Nun Tris va representar el prósimo 9 de abril na sala Molière d’Anderlecht (Bruselas) la obra d’Armando Palacio Valdés ‘José’, novela de costumes marítimes publicada en 1885, que foi adaptada al teatru recientemente. La representación de ‘José’ en Bruseles enmárcase dientro l’axenda d’ actividades programades esti añu pol Centru Asturianu de la capital belga. Na actuación van participar tamién el Grupu Floklóricu y el Coru del Centru. Ye esta la primer actuación de la compañía asturiana en Bélxica.

La obra orixinal na que se basa l’adaptación teatral que va representar Nun Tris n’Anderlecht cuenta la hestoria de José, un marineru que vive una hestoria d’amor enllena de d’evocaciones líriques y emotives al paisaxe que conoció Palacio Valdés nuna dómina de la so vida que lu diba marcar pa siempre. L’ autor asturianu desarrolla nesta obra toles tradiciones de la so tierra, col mar y los sos recursos como protagonistes. Esta escenificación de ‘José’, na que hai música, danza, imaxen y poesía, estrenóse con gran ésito el pasáu mes de setiembre nel parque de Les Conserveres de Candás, como homenaxe d’esti pueblu a ún de los sos paisanos más ilustres nel 150 aniversariu del nacimientu del autor (inda nació n’Entrialgo, Palacio Valdés siempre tuvo especialmente vinculáu a Candás, onde veraneó munchos años).

Nun Tris nació en 1992 como grupu semiprofesional al acabar dos de los sos componentes, Inma Rodríguez y Toño Caamaño los sos estudios na Escuela de Teatru del ITAE. La compañía y productora d’espectáculos, qu’apostó dende un principiu pol asturianu como llingua dramática, tien la so sé de trabayu en Xixón y los distintos montaxes que conformen el so repertoriu intentan atender a públicos diversos: infantil, adultu, asturianu, calle, enseñanza… El prestixu d’esta compañía, que se tá afianzando como una base de producción artística profesional p’ artistes xóvenes, ya tien trascendío les fronteres internacionales, asina na sétima edición de los Premios ‘Teatro del Mundo’ de Buenos Aires, un xuráu de 32 espertos vinculaos a la universidá bonaeense destacó el montaxe de Nun Tris ‘K’, adaptación de la obra de Kafka ‘El proceso’, como ún de los tres meyores espectáculos teatrales estranxeros que pasaron per Arxentina a lo llargo de 2004. El prósimu mes el público belga va poder disfrutar por vez primera del so talentu.

Tamién te podria gustar