Portada Emigración El Principáu convocó les ayudes pa la Escuela d’Asturianía

El Principáu convocó les ayudes pa la Escuela d’Asturianía

by asturnet

El gobiernu del Principáu acaba de publicar nel so boletín oficial la convocatoria de subvenciones y ayudes a emigrantes pa participar na llamada Escuela d’Asturianía que va celebrase esti veranu n’Uviéu. Los cursos van empobinaos a la formación de monitores que puedan desenvolver al empar llabores d’espardimientu de la identidá cultural del país nes colectividaes de l’Asturies esterior. La cultura y la música tradicional asturianes son les materies impartíes na Escuela de Veranu d’Asturianía.

La convocatoria pública del Principáu tien por oxetu regular l’accesu a la segunda promoción de la Escuela de Veranu d’ Asturianía, dependiente del Conseyu de Comunidaes Asturianes (Conseyería de la Presidencia), y establecer el réximen d’ayudes pa participar nel primer cursu del ciclu col fin de la formación de monitores de cultura y música tradicional asturiana. El programa de la segunda promoción organízase con un total de 300 hores llectives, distribuíes en tres cursos o niveles a pa entamar nos meses de xunetu de los años 2005, 2006 y 2007. El primer cursu va celebrase n’Uviéu del 14 al 28 de xunetu de 2005, entrambos incluíos.

Les bases de la convocatoria afiten que los que resulten beneficiarios/es de les ayudas y, poro, participantes nel primer cursu del ciclu, tienen derechu a participar nos dos cursos siguientes que, nel so casu, s’organicen, formando parte de la segunda promoción, asina como la correlativa obligación de participar nellos nos términos establecíos nes bases.

Una vez superaos los tres cursos del plan d’estudios y el períodu de práctiques que s’estableza, el Conseyu de Comunidaes Asturianes habrá espurrir el correspondiente “Diploma de Monitor/a de Cultura y Música Tradicional Asturiana” con especificación de la especialidá cursada: gaita, baile tradicional o canción asturiana.

4. Se convocan un total de 26 plazas repartidas de la siguiente forma: 10 plazas para la especialidad de Gaita, 10 para la de Baile y 6 plazas para la de Canción Asturiana. La Consejería de la Presidencia podrá, a propuesta de la Comisión de Selección, aprobar la acumulación de plazas de una especialidad a otra, según se regula en la base sexta, punto 5, de esta convocatoria.

Tamién te podria gustar