Portada Galerías 2008/2014 Xixón celebró’l domingu’l XXV aniversariu de la Casa de Lleón n’Asturies

Xixón celebró’l domingu’l XXV aniversariu de la Casa de Lleón n’Asturies

by asturnet

La Casa de Lleón n’Asturies cumple XXV años nel país y la so dirección organizó esti domingu pasáu delles actividaes pa celebralo. A les 11 la mañana l’Alcadesa de Xixón, Paz Fernández Felgueroso, recibió a la directiva de la Casa, encabezada pol so presidente, Santiago Álvarez Seara y a la presidenta de la Diputación de Lleón. Los actos teníen como actividá central un pasacais de los tradicionales “pendones” de los pueblos lleoneses.

Na Plaza Mayor de Xixón y frente a la Casa Conceyu del mesmu, les autoridaes y cientos de persones ensamaes nel llugar pudieron disfrutar a les doce de l’actuación del grupu de baille Los Xustos y de delles agrupaciones musicales lleoneses.

A la una, la comitiva treslladóse hasta la Ilesia de San Pedro, onde ofició una misa Raúl Berzosa, obispu auxiliar d’Asturies. Darréu, los pendones d’hasta doce metros d’altor percorrieron el Muro de Xixón, la cai Menéndez Pelayo y l’Avenida la Costa hasta l’altor de la sede de la Casa de Lleón. El pasacais organizólu l’asociación “Pendones del Reinu de Lleón”.

A les trés celebróse una xinta na mesma sede, onde se-y entregó a l’Alcadesa de Xixón la Insignia d’Oru de la Casa de Lleón.

Asturnews ufre les semeyes de los pendones lleoneses que percorrieron les cais de la Villa de Xovellanos.

Más información alrodiu de los Pendones de Lleón

Tamién te podria gustar