Portada Emigración Valledor viaxa a la República Dominicana y al San Patricio de Nueva York

Valledor viaxa a la República Dominicana y al San Patricio de Nueva York

by asturnet

Una delegación asturiana encabezada pol conseyeru de Xusticia y Esteriores del Principáu Francisco Javier García Valledor sal esti llunes 13 rumbu a Santo Domingo pa siguir dende ellí el xueves 16 a Nueva York col fin de participar na celebración de San Patricio. Ye la segunda ocasión na que la nuestra comunidá desfila nel Día Nacional de los irlandeses de tol mundu.

La visita de la delegación del Principáu a Santo Domingo enmárcase dientro los viaxes avezaos de la Conseyería d’Esteriores pa contactar coles colonies d’emigrantes repartíes per diversos países. Nesta ocasión el conseyeru Valledor aconceyará tamién con autoridaes de la República Dominicana y conocerá nel sitiu dellos programes financiaos pola administración autonómica.

El viaxe a Nueva York tien otru calter nel que se consolida l’afitamientu d’una delegación asturiana permanente na celebración de los actos del Día de San Patricio, amás d’un alcuentru con miembros de la nuestra comunidá afincaos na ciudá de los rascacielos. Les bandes de gaites de Corvera y Villa de Xixón dirixíes por Bras Rodrigo van ser les encargaes de poner la nota musical na Gran Parada de la Quinta Avenida de Manhattan el prósimu viernes 17. Valledor encabeza la presencia asturiana nel desfile ataviáu col traxe tradicional del país. Na so estancia nos Estaos Uníos el conseyeru de Xusticia y Esteriores aconceyará con miembros destacaos de la colonia asturiana en Nueva York y New Jersey, amás d’asistir a una cena de gala nel Hotel Waldoff Astoria con personalidaes cimeres de la vida pública neoyorquina. Ente los alcuentros previstos de Valledor tán una atopada con Enrique Balbín, oficial de la policía de la ciudá de Nueva York supervivientes de los atentaos a les Torres Ximielgues y natural de Ribesella y tamién col senador Menéndez de New Jersey, d’orixe asturianu.

Tamién te podria gustar