Portada Emigración Los asturianos del País Vascu organicen actos culturales en mayu

Los asturianos del País Vascu organicen actos culturales en mayu

by asturnet

La Casa d’Asturies de Bilbo va acoyer el prósimu mes de mayu una serie d’actos marcaos por dos exposiciones sobre los ritos de pasu y una visión d’Asturies per conceyos, y una serie de conferencies sobre les costumes asturianes, el desarrollu de les Cuenques mineres, les posibilidaes d’inversión n’Asturies asina como un repasu de la emigración asturiana. Pela so parte, la Compañía Asturiana de Comedies va representar la so obra “Pleitín de aldea”.

El prósimu 2 de mayu la Casa d’Asturies de Bilbo inaugura una exposición titulada “Ritos de paso”, perteneciente a la Obra Social y Cultural de Cajastur, que va ser introducida por una conferencia del periodista César Álvarez sobre les costumes asturianes. Pela so parte, el conceyal del Ayuntamientu de Llangreu, Francisco Torre, va analizar el desarrollu de les Cuenques mineres nuna charra prevista pal día 15 del mesmu mes.

El día 16 va ser la emigración asturiana quien centre la exposición del abogáu Guillermo Díaz Bermejo, demientres que’l día 17 Víctor González Marroquí, director del Institutu de Desarrollu Económicu del Principáu d’Asturies, va disertar sobre les posibilidaes d’inversión n’Asturies.

El 18 de mayu, la exposición fotográfica “Asturias por concejos” va ser inaugurada baxo la presentación del so autor, Paco Bercial. Mentes que los díes 19 y 20 van facese dos conferencies sobre “La comunicación en las familias: niños y adolescentes”, per parte de la psicóloga Ahinoa Pérez, y “El cáncer de colon rectal: su diagnóstico y tratamiento”, de la mano del médicu especialista dixestivu, Mario Apón.

El pieslle de les xornaes culturales del mes de mayu va facese’l día 27 cola actuación de les agrupaciones folclóriques Coral Santa María de Lieres, Grupu Corri-Corri de Llanes, grupu de gaites Mieres y Grupu de Salbatzaile Danza Taldea.

Tamién te podria gustar