Portada Emigración La ‘Comarca Oriente d’Asturies’ celebra una xornada de promoción nel Centru Asturianu de Barcelona

La ‘Comarca Oriente d’Asturies’ celebra una xornada de promoción nel Centru Asturianu de Barcelona

by asturnet

Redacción.

Nes instalaciones del Centru Asturianu de Barcelona tuvo llugar la xornada de promoción de la ‘Comarca Oriente d’Asturies’, asina como la presentación de la película de Gonzalo Suárez ‘El Genio Tranquilo’. L’actu de bienllegada corrió a cargu d’Ángel García, presidente de la Mancomunidá de Conceyos del Oriente d’Asturies, Jose Antonio González, presidente del Consorciu pal Desenrrollu Rural del Oriente d’Asturies y Enrique Delgado, presidente del Centru Asturianu de Barcelona.

La presentación de la comarca corrió a cargo de Jose Balmori Poo, presidente de la Comisión de Turismu de la Mancomunidá. Darreu tuvo llugar la presentación y proyeición de la película “El Genio Tranquilo” rodada dafechu na Comarca Oriente d’Asturies, cola presencia del so direutor Gonzalo Suárez que nun prestosu coloquiu, fizo compartir la so pasión pol cine y por una Asturies sostenible.

Como pieslle tuvo llugar la espicha -preba de productos típicos del oriente d’Asturies, intoducida por un amiestu de cava del Penedes y quesu asturiano del oriente.

Tamién te podria gustar