Portada Emigración El VIII Alcuentru d’americanistes destaca’l papel de los emigrantes del norte d’España

El VIII Alcuentru d’americanistes destaca’l papel de los emigrantes del norte d’España

by asturnet

La Fundación Sánchez Albornoz y l’Ayuntamientu de Navia van inaugurar esti xueves el VIII Alcuentru d’americanistes, destináu a recuperar la memoria histórica d’aquellos vecinos que coles sos aportaciones en materia económica, social y cultural ayudaron al desarrollu de les sos localidades d’orixe. El ciclu, dixiríu por Rafael Anes y Servando Fernández, quier poner de relieve nesta convocatoria la importancia de los asturianos nel mundu de la emigración.

El ciclu de conferencies va dar comienzu’l xueves a les cuatro y media la tarde con un análisis per parte de Carmen Bermejo de la figura de ‘Manuel Valle, tabaqueru en Cuba’. El vienres, once conferencies van repasar la vida d’otres tantes personalidaes que destacaron na vida de los sos países d’acoyida, Cuba, l’Arxentina, Puerto Rico o Mexico. De manera que les xornaes percorrerán la trayectoria vital de personaxes como la saga de los Ochoa, Rafael Calzada, Jerónimo Perez Sáenz de la Maza, Fermín Arango, Juan Peláez, Ramón Santamaría, Luis Seoane, Isidro Mendez, Luis Arias y Celestino Álvarez.

El sábado, les charles van versar sobre Manuel Suárez, Enrique Iglesias y Sebastián de Amorrortu. L’encargáu de clausurar les xornaes va ser l’escritor Jose Ignacio Gracia Noriega, que disertará sobre la figura de Manuel Fernández Juncos.

Los Alcuentros d’americanistes n’Asturies comenzaron a cellebrase nel añu 1986 y dende entós vienen acocenyándose cada dos años nunos encuentros que busquen la profundización en diferentes temes que tienen que ver con hispanoamerica y que s’entienden desatendíos. El pasáu alcuentru tuvo dedicáu a los emigrantes y inversores d’America llatina.

Web de la Fundación Sánchez Albornoz

Tamién te podria gustar