Xixón acoyó otra edición de “Les otres cares del planeta”-“El sitiu de les víctimes”

Los alcuentros “Les otres cares del planeta” entamaben el vienres 27 d’ochobre a les 19,30 hores y duraben hasta’l sábadu 28 d’ochobre na Escuela Universitaria d’Empresariales Xovellanos de Xixón. Nos díes de cellebración de “Les otres cares del planeta” trataronse temátiques como “Víctimes de la Guerra Civil y del franquismu” na qu’intervinieron Angel del Río, antropólogu ivestigador, responsable d’investigación de l’Asociación Memoria Histórica d’Andalucía y autor del llibru “El canal de los presos”; Carmen García, profesora d’Historia Contemporánea de la Universidá d’Uviéu; Pilar Lobo, d’Amnistía Internacional, que presentño los informes “Poner fin al silenciu y a la inxusticia.La delda pendiente coles víctimes de la guerra civil española y del réxime franquista” y “Víctimes de la Guerra Civil y el réxime franquista: el desastre de los archivos, la privatización de la verdá”.

Depués d’estes intervenciones proyectose la película “Road to Guantánamo”, dirixía por Michael Winterbottom y Mat Whitecross, premiada col Osu de plata a la meyor dirección. Darréu esta proyección y dende les doce la nueche hubo un conciertu de “Xabel Vegas y Las uvas de la ira” al que seguirá’l de “Grande-Marlaska” que pondrán el pieslle a esta primera xornada de los alcuentros

El sábadu 28 los alcuentros “Les otres cares del planeta” entamarán, a les 19,30 hores, con una intervención sobre la multinacional hispano-arxentina Repsol na que s’analizarán los sos éxitos y los retos que tien pal futuru. Darréu siguiráse col alderique tituláu “Víctimes de les guerres y de la tortura” nel que participarán Inés Dephatura, coordinadora del Programa de Reparación Médicu-Psico-Social pa inmigrantes víctimes de violación de los Derechos Humanos y de Tortura (Exil); y Aurora Revuelta, médica cooperante nel Congo. Estes intevenciones pesllarán les xornaes de “Les otres cares del planeta”

Related posts

Servicios Sociales de Xixón presenta’l documental ‘Guapes Hestories de Vida’

Uviéu destina 20.000 euros al conveniu de collaboración con CODOPA

El Bancu d’Alimentos algama’l IX Premiu al Proyectu de Voluntariáu Social d’Uviéu