TPA tien un 7,23% de share nel so segundu aniversariu

Televisión del Principáu d’Asturies (TPA) celebró’l llunes 9 de xunu’l so segundu aniversariu dende que, el mesmu día de 2006 empezaren les emisiones regulares con TPA Noticias, TPA Deportes y el cine. La programación de la cadena autonómica llega al 98,82% del territoriu d’Asturies y algamó’l mes de mayu pasáu un 7,23% de share, una cuota de mercáu n’Asturies cola que se coloca per delante del conxuntu de toles televisiones locales (3%), la Sexta (4,9%), la 2 (5,2%) y Cuatro (7,22%).

La cadena lleva emitíes dende’l primer día d’emisiones regulares un total de 11.595 hores de programación a parrilla vista (de 8:00 a 1:30 hores, aproximadamente), de las que 3.270 foron n’asturianu. Anguaño trabayen pa la radiotelevisión autonómica 711 trabayadores y 44 empreses, de les que 26 son productores de programes y, 24 d’elles (el 92,3%), asturianes.

TPA tien ente los sos oxetivos la consolidación de la programación, dedicada casi totalmente a Asturias, si nun se cuenten los espacios de ficción, y contribuir a la cohesión social y la vertebración territorial del país, amás de reforzar l’impulsu al sector audiovisual asturianu.

Noticia del share de la TPA na estayadasturianu

Related posts

El Festival del Arcu Atlánticu abri en Xixón con un mercáu tradicional

El Festival Boombastic 2026 revalidaotru bon añu con decenes de miles d’asistentes

La normalización llingüística afitase dafechu nel Parlamentu