Teoría y historia de los nacionalismos na Universidá d’Uviéu

La Universidá d’Uvieu acueye esta selmana les V Xornaes d’Historia Contemporanea, organizaes pol Conceyu de Xóvenes Historiadores, y que nesta edición tán dedicaes monográficamente al analís y debate de los nacionalismos. Esta tarde el profesor de filosofía de derecho, Xacobe Bastida y l’historiador, Fernando Wulff van debatir sobre “España: ¿realidad o mito?”, reflexonando sobre la complexa construcción nacional d’España. Valentín Burgos, Iñaqui Gutierrez de Terán y Carlos Taibo son dalgunos de los ponentes d’esti seminariu que termina’l prósimu día 6 d’abril.

“¿Es una nación una patata?”, ye la conferencia cola que Fernando Wullf abre la mañana del miercoles, a les doce y media, proponiendo un nuevu internacionalismu ensin naciones. A les siete y media de la tarde, Valentín Burgos presentará “De los zares a los soviets: nacionalismu y islamismu na antigua Unión Sovietica”.

El xueves 6 d’abril, Iñaqui Gutierrez de Terán analizará a les doce y media l’espoxigue y la caída del nacionalismu árabe, mentes que Carlos Taibo dará una comunicación a les siete y media sobre l’españíu nacionalista n’Europa del Este.

Related posts

El Trasiegu Fest conclúi col envís de poner en valir la sidra

La esposición “Dos patries llevo comigo” fai alcordanza de los neños de la Guerra

La Fundación de Cultura anicia los itinerarios sobro patrimoniu industrial uvieín