El teatru Xovellanos presenta la programación pa abril, mayu y xunu

Lara Martínez, xerente de Divertia y Antonio Criáu, programador del Teatru Xovellanos, presentaron esti xueves pasáu, 25 de febreru, los espectáculos de la temporada d’abril, mayu y xunu pal xixonés Teatru Xovellanos empobinada a tolos públicos y con propuestes tanto asturianes como nacionales de teatru y música.

Una programación intensa, calidable y para tolos públicos, cola que podrá esfrutase d’interesantes propuestes de teatru: con Nuria Espert, Verónica Forqué, Javier Gutiérrez, compañíes como Agrupación Señor Serrano, el Centru Dramáticu Nacional o Teatros de la Canal y con compañíes asturianes como Teatru del Cuervu, La Roca Producciones o Saltantes Teatru.

Coles mesmes, tamién se va ufiertar una fantástica programación musical, colos conciertos de la OSPA y de la Sociedá Filarmónica de Xixón y con nueva temporada del ciclu Encaxa2. Tampoco va faltar la cita con grandes compañíes de danza como la d’Eduardo Guerrero, col xenial humor de Faemino y Cansáu… Y sobremanera con una nueva edición de FETEN, la Feria Europea de Teatru para neños y neñes.

DESCÁRGATE EL PROGRAMA DEL TRIMESTRE NESTI ENLLAZ

Related posts

Semando Son amuesa’l nuevu folk asturiano

Nun Tris abre les Xornaes del Festival Nel Amaro

El Trasiegu Fest va tener un mercáu con más de 40 puestos