Carmena prepara un llibru para inspirar a los mozos a camudar la sociedá

La exalcaldesa de Madrid Manuela Carmena va publicar en payares A los que vienen, un llibru empobináu a los mozos sobro les principales temes y esmoliciones que punxo de relevancia dende l’Alcaldía y qu’agora quier compartir d’otra manera con cuenta de puedan inspirar a les xeneraciones que vendrán pa camudar la sociedá.

Tratase del primer testimoniu escritu de Manuela Carmena dempués de ser alcaldesa de Madrid. A los que vienen (editorial Aguilar) recueye “les sos palabres más personales ya inspiradores empobinaes a les xeneraciones vinientes y a la sociedá polo xeneral”, describe la editorial dende la web de la Casa del Llibru. va poner a la vienta’l próximu 21 de payares.

Na meyora que la editorial fai del testu describen a Manuela Carmena como una muyer “d’izquierdes, progresista, feminista, ecoloxista, demócrata, patriota (si la patria ser en positivu), agnóstica, madre y güela, ente otres munches coses, pero énte ye xuna ciudadana”.

“Ye una persona como cualesquier otra que demostró que puede faese política d’otra manera, que los pequenos xestos y fechos importen, que los nuesos intereses, los de la xente, pueden ser llevaos a les instituciones, defendíos y puestos en valor. Que, a última hora, el pueblu puede y tien que ser escucháu”, indiquen.

Related posts

Payares acueye les XLI Xornaes Internacionales d’Estudiu de l’ALLA

La llangreana Beatriz Quintana gana’l premiu de narrativa mozo del Principáu

“Misteriu nel Soterrañu” algama’l premiu Alfonso Iglesias de cómic