Beber alcohol amenorga’l riesgu de morrer depués de los 55 años d’edá

Consumir bebíes con alcohol ente una y dos veces al día reduz cuasi a la metá’l riesgu de morrer en persones mayores de 55 años, en comparanza colos astemios, según los resultaos d’un estudiu realizáu pola Universidá de Texas (Estaos Xuníos) y espublizada na revista “Alcoholism: Clinical & Experimental Research”.

La investigación cuntó cola participación de 1.824 voluntarios (1.142 homes y 682 muyeres) ente 55 y 65 años que, por 20 años, fueron estudiaos sigún la cantidá d’alcohol inxerío, dellos factores sociodemográficos y la so salú xeneral.

Related posts

Asturnews torna tres del branu con enfotu docente y un reportaxe del Festival de Lorient 2026

Asturies lleva la so música nueva a Lorient

El Festival del Arcu Atlánticu abri en Xixón con un mercáu tradicional