Premiu de calidá turística 2006 pa los conceyos de Gozón y Ribedeva

El Principáu d’Asturies, na sección de corporaciones locales, decidió ayeri nel xuráu de los premios de calidá turística reconocer a comuña los conceyos de Gozón y Ribedeva, mentes que’l premiu«Turemprende» 2006, que distingue la meyor iniciativa empresarial turística asturiana, foi pal Hotel Casa Pedro, de Santalla d’Ozcos. La dirección Xeneral de Turismu del Principáu entrega estos premios cola fin de valorar los axentes turísticos de la rexón que destaquen pol serviciu, el tratu, el cuidáu, la imaxe y la puesta en valor de los recursos autóctonos.

L’ establecimientu de restauración El Llar de Viri, de Candamu, y La Casona I de Pravia, tamien foron reconocíos con estos premios, mentes que’l d’empresa de turismu activu quedó ermu. La escelencia turística foi pal restaurante Palermo, de Tapia, y los hoteles La Cepada, de Cangues d’Onís, y Regente d’Uvieu.

Per otra parte, el primer premiu del II Concursu de fotografía dixital ‘Tineo entrefotos’ foi pa la semeya titulada ‘Desde el Bar Centro’ de Manuel Benigno Fernández. El segundu y tercer premiu, foron pa ‘Sobre el río Navelgas’ de Gregorio Acebes y ‘Braña’ de Jesús Rodríguez.

Related posts

Payares acueye les XLI Xornaes Internacionales d’Estudiu de l’ALLA

L’Atles llingüísticu del Navia-Eo ponse n’accesu llibre

La UABRA aporta a la segunda selmana d’actividaes