Portada Política N’Ast califica de “hipócrita” l’usu del asturianu nel Congresu per parte de Llamazares

N’Ast califica de “hipócrita” l’usu del asturianu nel Congresu per parte de Llamazares

by asturnet

L’asociación N’Ast considera una desvergoña l’usu del asturianu que fai Gaspar Llamazares nel Congresu de los Diputaos. La organización remembra lo que califica de “situación predemocrática que carez la nuesa llingua” y señala como culpables “ente otres cuestiones, l’incumplimientu de les promeses electorales per parte d’Izquierda Xunida”, formación a la que pertenez Llamazares.

Pa N ’Ast ye “hipócrita y contradictorio” lo que califica como “usu mediáticu de la reivindicación llingüístico” que, según esta asociación se fai dende Izquierda Xunida.

N’ast señala a esta formación política copmo culpable de que l’asturianu nun seya llingua oficial n’Asturies, y per ende, de llibre usu nel Congresu español, pues según espliquen “IX dempués de prometer la oficialidá de la llingua asturiana en diverses convocatories electorales, incumplió sistemáticamente esti compromisu a la hora de negociar la so participación nel gobiernu d’Asturies col PSOE”, convirtiéndose asina, “en cómpliz de la represión llingüística a cambiu d’una riestra de prebendes polítiques y económiques”.

Por ello N’ast fai “un llamamientu, sinon a la coherencia per parte d’IX, sí a lo menos a un mínimu de dignidá y vergoña, de tala miente que los que son responsables en primer grau de la situación predemocrática que carez la nuesa llingua, nun se pretendan presentar agora como defensores de la mesma”.

Tamién te podria gustar