Portada Educación La suspensión de la Lomce entama nel Congresu

La suspensión de la Lomce entama nel Congresu

by redacción asturnews
Foto: César Caracuel (https://www.flickr.com/photos/ces_vlc/)

El plenu del Congresu decidió esti martes tramitar una propuesta lexislativa del grupu socialista pa “suspender” el calendariu d’implantación de la Lomce, lo qu’afectaría a les nueves evaluaciones finales d’ESO y Bachilleratu, yá que van empezar a realizase esti cursu.

La iniciativa tamién pide la paralización de les normes de desenvolvimientu de la Lomce qu’entá nun tuvieren vixencia o aplicación efectiva, como ye’l casu del real decretu que regula eses pruebes.

Amás, el Gobiernu va unviar a les Cortes Xenerales un proyectu de llei básica d’educación que suponga la derogación” de la Lomce, tres un procesu de “negociación y diálogu” coles autonomíes, la comunidá educativa y les fuerces polítiques. Según argumenta’l PSOE, la Lomce ye “una contrarreforma segregadora y intervencionista qu’ataca directamente a la igualdá d’oportunidaes y recula na equidad y na calidá de la educación”.

El Congresu tomó en considerancia esta proposición de llei del PSOE, col votu en contra namái que del PP y darréu entama la tramitación ordinaria como proyectu lexislativu, con presentación, alderique y votación d’enmiendes parciales na Comisión d’Educación.

Tamién te podria gustar