Portada Música La guitarra flamenca de Pepe El Habichuela sirvió pa homenaxear a Picasso nel Belles Artes

La guitarra flamenca de Pepe El Habichuela sirvió pa homenaxear a Picasso nel Belles Artes

by asturnet

Los sones de la guitarra del maestru Pepe Habichuela enllenaron el Salón d’actos del Museu de Belles Artes d’Asturies na tarde d’ayeri nel conciertu homenaxe al pintor malagueñu Pablo Picasso. L’eventu cellebrose con motivu de l’amuesa de semeyes que fizo en su día’l fotógrafu Antonio Cores sobre’l pintor y que tan esponiendose estos díes nel museu.

Nuna sala abarrotada y col acompañamientu visual d’una proyección de les semeyes coles qu’Antonio Cores inmortalízó a Pablo Picasso en Francia faciendo vida cotidiana y pintando, l’Habichuela entamó la velada flamenca en solitariu pa darreu facer disfrutar al públicu asistente xunto col guitarrista Carlos Carmona y el percusionista Nono Carmona.

Enantes del concuiertu tuvo llugar una introducción a cargu del fotógrafu Antonio Cores y d’Emilio de Diego: el que fuera compositor y guitarrista del baillarín Antonio Gades. Durante aprosimadamente 20 minutos ambos artistes desgranaron anecdotes de la so rellación con Picasso y falaron del famosu alcuentru que xuntó nun restaurante de comida china en Cannes al propiu fotógrafu, a Pablo Picasso, al baillarín Antonio Gades, al poeta Rafael Alberti y al toreru Luis Miguel Dominguín amás d’otros artistes del mundiu del flamencu.

Tamién te podria gustar