El Conceyu de Siero, al traviés del Serviciu de Promoción Económica y Desenvolvimientu Local, entama per tercer vegada la Feria del Llibru de Siero que tien llugar esti domingu 5 de mayu na Plaza del Conceyu de 11 a 19 hores.
Va axuntar a 11 llibreríes asturianes, 3 editoriales y 9 autores y la feria va tar animada con un ampliu programa d’actividaes, per un sitiu les destinaes al públicu infantil:
• 12 h. Cuentacuentos “Arón, el Gatorratón”, de Pablo Flaire Doráu
• 13 h. “Érase una vegada una ilusión”, espectáculu infantil col Magu Pelayo
• 17 h. Cuentacuentos: “Cuentos de llibru”, con Tragaluz títeres
Y per otru llau, vamos cuntar cola participación de 9 autores que vendrán presentar les sos obres, concretamente van tar:
• Sandra Gabriel, coles sos obres lliteraries Te ufierté’l mio corazón, Almes rotes, Vuelve a mi y Non te escaecí.
• Melchor Riol Horta, coles sos obres L’eslabón de la cadena, Los trés álamos, La nueche de los gamusinos, Un deséu con nome de muyer y La forxa d’un mineru.
• Beatriz Alonso Menéndez, con La guerrera del valle, Corazones mercenarios, La so meyor interpretación y El viaxe de catula prim.
• Nuria Pariente Nogueras, cola so triloxía Recordar Forever, Escaecer Forever y Amar Forever, amás de Naide escapa al so destín y Heredera.
• Ricardo Taboada Velasco, con Ainda, Semblanzas y El humanismu de Benavides – Bonu
• Natalia Alonso García, cola so obra Un añu menos
• Sidoro Villa Costales coles sos obres Trés beyuscos, A estaya y Nun – yos tengas perceguera 2.
• Manuel Blanco y Sonia Romu, cola so obra 31 Rutes senderistas per Asturies
Actividaes infantiles: documentu en pdf
Presentaciones de llibros: documentu en pdf