Portada Música La Escuela de Música Tradicional de Llangréu entama un “Averamientu activu a la cultura asturiana”

La Escuela de Música Tradicional de Llangréu entama un “Averamientu activu a la cultura asturiana”

by asturnet

La Escuela de Música Tradicional de Llangréu, y respondiendo a “munches solicitues de padres de neños d’ente 3 y 6 años p’apuntase a los cursos de gaita, zanfona, asturianá, etc,” entama un cursu d’entamu a la música adaptáu a estes edaes prepráu pol espertu en xuegos tradicionales Carlos Suari.

El cursu d’averamientu activu a la cultura asturianaempobínase a neñes y neños pequeños que quieran “dir conociendo poco a poco los elementos fundamentales de la nuesa tradición d’una forma activa”. El cursu quier ser una ponte colos demás cursos de la escuela, “un sumatoriu de talleres selmanales mui divertíos onde vamos dir enseñando los aspectos más xenerales del xuegu, la llingua, la indumentaria, los oficios, la música…” too ello en clave infantil.

Amás, los participantes van tener la oportunidá de visitar los cursos de “los mayores”, pa d’esa manera, familiarizase con tolo que’l día de mañana pueden llegar a deprender. P’apuntase ha llamase al teléfonu 985 67 71 13.

Carlos Suari, profesor d’esti cursu, llicencióse en ciencies de l’actividá física y del deporte en 2006 y continuó la so formación universitaria en ciencies de la educación y n’antropoloxía social y cultural. Perteneció a la primer y única xeneración de monitores y árbitros de deportes tradicionales na correspondiente federación onde tamién exerció como docente. Autor y coautor de dellos llibros y artículos nesta materia, participa de contino n’actividaes d’investigación, formación y divulgación del xuegu tradicional. Dientro de la RTPA dirixe dos programes selmanales nos que la motricidá tradicional ye prioridá.: ¡Acuto! y Al aldu: A galmiaes.

Tamién te podria gustar