Portada Política El PSOE llama “abertzale” a Felechosa, que comparó los derechos de los asturfalantes colos de los transexuales

El PSOE llama “abertzale” a Felechosa, que comparó los derechos de los asturfalantes colos de los transexuales

by asturnet

La fin de selmana vieno cargada de polémica n’Uviéu y l’asturianu volvió a protagonizala. La disputa entamóla’l vienres el conceyal de Cultura d’Uviéu, Xosé Suárez Arias Cachero “Felechosa”, que xunto a la presidenta de L’Academia de la Llingua Asturiana, Ana María Cano, presentaba los Premios Uviéu na carpa de LlibrUviéu. Nesi actu Felechosa comentó que trabaya dientro del Partíu Popular “pa convencelos de la necesidá de la oficialidᔠy que los verdaderos problemes nun veníen d’esta formación “sinón del PSOE, que garantiza los drechos d’otra minoría, como son los transexuales, pero nun lo fai colos asturfalantes”.

Nun tardaron en llegar les declaraciones del PSOE, al traviés del conceyal Manuel Ángel Rodríguez, que’l sábadu comentó que “comparar los drechos de los asturianofalantes y los de los transexuales ye más propio d’un abertzale que d’un demócrata”. Pal socialista uviedín, estes declaraciones son amás, amuesa de “la escandalosa falta de llexitimidá d’un conceyal con una trayectoria que demuestra qu’utilizó siempres l’asturianu pa ‘medrar”. Pal PSOE d’Uviéu, “la comparanza de la llibertá sexual de los españoles cola llexítima utilización del asturianu demuestra la filosofía d’un conceyal qu’entamó la so andadura nes proximidaes del nacionalismu radical y que güei se convirtió nel escribiente de los chistes sobre asturianu del alcalde”.

A los socialistes “lláma-yos l’atención” esta ardiente defensa del asturianu nun representante del PP, pa ellos, “el partíu más españolista de tol arcu políticu”, que comenten, “nos sos 17 años al frente del gobiernu municipal de la capital despreció los drechos del asturianu”. A lo qu’añadieron que “l’ayuntamientu d’Uviéu nun dio nengún pasu nel camín de la normalización, lo que si ficieron otres alministraciones”.

La polémica sigue abierta y de xuru que da más de sigo nos próximos díes.

Tamién te podria gustar