Portada Patrimoniu El Garrapiellu organizó esti sábadu la xornada “Les Voces del Románicu”

El Garrapiellu organizó esti sábadu la xornada “Les Voces del Románicu”

by asturnet

Esti sábadu pasáu, 8 de payares, la Tertulia Cultural “El Garrapiellu” en collaboración cola Coral Luis Quirós organizó les segundes xornaes “Las Voces del Románicu”, con un percorríu pela Ruta del Románicu de Xixón. Una ruta que constó de dos etapes pel itinerariu que xune los 11 templos del románicu xixonés.

La primer etapa llevóse alantre pela mañana visitando los templos de les parroquies de San Andrés de Ciares, San Salvador de Deva, Samiguel de Dueñes, San Vicente de Caldones, Santolaya de Valdornón y San Xuan de Fano. Mientres que pela tarde la visita percorrió les ilesies de San Félix de Porceyo, Sta. María de Llorio, Santa María Madalena de Ruedes, Samiguel de Serín y San Xuan de Cenero, onde la coral Luis Quirós dio’l segundu de los conciertos.

El guía de la ruta foi Ánxel Nava, qu’esplicaó a los asistentes les característiques de los templos que tovía conserven restos románicos, dando a conocer esti patrimoniu hestóricu artísticu y paisaxísticu de la zona rural xixonesa, “tan desconocida pa munchos ciudadanos de Xixón”, según comentó Nava.

Tamién te podria gustar