Portada Política Denuncien que Montes Estrada “mintió” nel casu de la funcionaria que se rio d’un ciudadanu por usar l’asturianu

Denuncien que Montes Estrada “mintió” nel casu de la funcionaria que se rio d’un ciudadanu por usar l’asturianu

by asturnet

El Conceyal de Cooperación, Cultura Tradicional y Lligua Asturiana afirmaba güei nuna rueda de prensa dada na Casa Conceyu de Xixón, que dempués de tener conocencia del casu d’un ciudadanu discrimináu por usar l’asturianu nel ayuntamientu del que ye tercer Teniente Alcade abrieron una investigación “pa saber quién foi la responsable” que conllevó “l’apertura d’un espediente disciplinariu” a la funcionaria en cuestión. Amás, afirmó que se “punxeron en contautu cola persona a la que nun-y permitieron usar l’asturianu” pa tresmiti-y que “too foi un malentendíu y les disculpase”. Sicasí, nun comunicáu unviáu pol ciudadanu en cuestión Ignacio Galán López-Dóriga, esti afirma que nun recibió disculpes “de naide, nin oral nin per escrito” y que Montes Estrada “miente” y usa “como cabeza de turcu” a la funcionaria, “cuando la máxima culpa ye de los responsables del Ayuntamientu”.

El ciudadanu en cuestión diz nun poder más “qu’ablucar énte les declaraciones del Conceyal Jesús Montes Estrada” yá que ye “total y absolutamente falso que recibiera nenguna comunicación nin oral nin escrita per parte del Conceyu de Xixón, nin de naide”, en referencia a les disculpes comentaes pol Conceyal.

Añade amás esti ciudadanu xixonés que “anque la funcionaria en cuestión fizo mal al tomar l’actitú yá conocida, nun ye la máxima responsable”. Pal ciudadanu denunciante “la culpa principal ye de los políticos del PSOE y IU-Bloque por Asturies que gobiernen l’Ayuntamientu de Xixón y que nun punxeron a disposción de los ciudadanos los documentos necesarios pa poder dirixise a esti organismu públicu n’asturianu”. Recuerda tamién que la culpa pue repartise “tamién colos encargaos de la Oficina Municipal de la Llingua”, a la que según comenta “se pidió’l Modelu Normalizáu n’asturianu necesariu pal trámite, ensin recibir respuesta nenguna”.

La so carta sigue “llamentando” que’l Conceyal Montes Estrada “mienta a la ciudadanía y use de cabeza de turcu a una funcionaria, cuando la so inacción ye la causante d’esti tipu de conflictos” y pon como exemplu de lo que denoma “contradicciones del conceyal Montes Estrada” que “denuncia a los medios de comunicación por nun usar los topónimos n’asturianu, delantre d’un cartelu del propiu Ayuntamientu nel que pue lleese namás ‘Ayuntamiento de Gijón’”.

El ciudadanu, diz unviar esta carta pa dexar constancia “de la manipulación y les mentires del equipu de gobiernu del PSOE y IU-Bloque por Asturies nesta cuestión” y recordar que nun quier “nenguna disculpa del Ayuntamientu, que de toes formes nun se me dio”, y pide “que se cumplan los drechos de los ciudadanos, ensin que pasen estes coses”.

Carta completa del ciudadanu

Tamién te podria gustar