Zoom dispara los sos ingresos mientres el coronavirus

Zoom dispara los sos ingresos mientres el coronavirus
08 marzu 09:48 2021 Imprimir

L’aplicación pa teleconferencies y xuntes dixitales Zoom puede considerase una de les grandes beneficiaes de la pandemia de coronavirus, como amuesa que los sos ingresos disparáranse nos últimos meses, acelerando una yá impresionante enclín a l’alza hasta algamar los 328 millones de dólares.

Cuidando que nos últimos meses gran parte del mundu tuvo teletrabayando y col enfotu de la tecnoloxía para caltenese en contactu colos sos seres queríos por cuenta de les restricciones impuestes contra’l coronavirus, les aplicaciones de videoconferencias esperimentaron un aumentu ensin precedentes nel so usu, siendo Zoom una de les opciones más populares.

Como amuesa’l siguiente gráficu, Zoom Video Communications, la empresa propietaria de la plataforma, vio cómo los sos ingresos disparáranse nos últimos meses, acelerando una yá impresionante enclín a l’alza. Nel primer trimestre del so añu fiscal (qu’entiende los meses de febreru a abril de 2020), los ingresos totales de la empresa de videoconferencias xubieron a 328 millones de dólares, un 169% más que nel mesmu períodu del añu anterior. Nel trimestre que terminó’l 31 de xunetu, el segundu trimestre del añu fiscal 2021 de Zoom, los ingresos totales de la empresa algamaron la increíble cifra de 664 millones de dólares, un 355% más que nel mesmu períodu del añu anterior.

Nel tercer trimestre, la empresa algamó los 777 millones de dólares y terminó l’últimu trimestre del añu rexistrando unos ingresos de 882,5 millones de dólares, un 369% más que’l mesmu periodu del añu anterior. Asina, Zoom Video Communications tien cuatriplicao la so facturación ente los años fiscales 2020 y 2021.

Fuente: https://es.statista.com

  Categories: