Portada Comunicación Zoom dispara los sos ingresos mientres el coronavirus

Zoom dispara los sos ingresos mientres el coronavirus

by redacción asturnews

A pesar de les esmoliciones pola so seguridá, l’aplicación pa teleconferencies y xuntes dixitales Zoom puede considerase una de les grandes beneficiaes de la pandemia de coronavirus.

Cuidando que nos últimos meses gran parte del mundu tuvo teletrabayando y col enfotu de la tecnoloxía pa caltenese en contactu colos sos seres queríos por cuenta de les restricciones impuestes contra’l coronavirus, les aplicaciones de videoconferencias esperimentaron un aumentu ensin precedentes nel so usu, siendo Zoom una de les opciones más populares.

Como amuesa’l siguiente gráficu, Zoom Video Communications, la empresa propietaria de la plataforma, vio cómo los sos ingresos disparar nos últimos meses, acelerando una yá impresionante enclín a l’alza. Nel primer trimestre del so añu fiscal (qu’entiende los meses de febreru a abril), los ingresos totales de la empresa de videoconferencias xubieron a 328 millones de dólares (292 millones d’euros), un 169% más que nel mesmu períodu del añu pasáu. Nel trimestre que terminó’l 31 de xunetu, el segundu trimestre del añu fiscal 2021 de Zoom, los ingresos totales de la empresa algamaron la increíble cifra de 664 millones de dólares, un 355% más que nel mesmu períodu del añu anterior. Pal trimestre en cursu, Zoom espera ingresos d’ente 685 y 690 millones de dólares.

Fuente: https://es.statista.com

Tamién te podria gustar