Zenet actúen en Xixón

10 mayu 13:27 2019 Imprimir

La música de Zenet resulta inclasificable. Nel so proyectu encetar con total naturalidá una revisión de xéneros antiguos actualizada y pasada pol so filtru personal y onde s’entemecen la copla, el son, el boleru, el chotis, el tangu, la chanson. Y too fuelga sobro’l llinguaxe común col que trabayen: El jazz.

Y por estrañu que paeza, esto funciona, yá que llogró ocupar un llugar dientro de la música, que taba vacíu, porque Zenet nun ye d’estilos puros, d’ortodoxa a carta cabal; sinón que l’amiestu, la alquimia, el cocinar ingredientes desemeyaos funciona na so obra musical como un reló de bolsu, vieyu pero precisu. Nel universu Zenet hai dos persones claves y cada una apurre un ingrediente únicu y particular al proyectu: La guitarra de José Taboada y les sos magnífiques composiciones musicales y los grandes versos del poeta Javier Llaguna.Los precios de Butaca y Entresuelo son de 25 euros y en Xeneral de 20euros.

Ye una suma de coses. Paez como que lo que-y falta a unu tener otru y ente los trés componen una sola persona.
El lletrista Javier Llaguna sabe poner sobro papel eses hestories d’amor sudoroso que tan bien -y van a Zenet, ye un poeta con esgarriu, anque tamién ye ciertu que non tou ye dramáticu nos sos cantares. Munches d’elles tienen final feliz, muncha ironía, muncho sentíu del humor y frases que cuando la xente escucha nun puede evitar una sorrisa.

José Taboada comparte con Zenet el gustu por esa guitarra americana de los años 50 qu’entemez el jazz colos ambientes llatinos, la so formación de guitarra española clásica con influencies brasileñes apurre un mundu harmónicu a les melodíes de Zenet creando asina un binomiu musical d’incalculable valor. A esto, añedese una de les meyores bandes de jazz del panorama español, qu’axunta a los meyores músicos de Madrid; Manuel Machado, Ove Larsson y Pepe Rivero, ente otros, sumir al proyectu apurriendo la so visión personal colos sos arreglos.

Los discos de Zenet supieron cayer en manos de quien regala álbumes a los sos amigos por que, ente les más privaes conversaciones, multiplíquese’l prestu que gran parte del públicu del nuesu país precisa enllenar.

La boca a boca” ye la so forma de promoción y colla yá prindó a miles de siguidores que prometen se-y fiel y a los qu’ufiertó yá más de 180 conciertos n’España y fora de les sos fronteres y 4 discos más un recopilatorio.

Vienres 10 de mayu, 20.30h – TEATRO XOVELLANOS

  Categories: