#yomequedoencasa: Les cites culturales on line del día

#yomequedoencasa: Les cites culturales on line del día
20 marzu 10:52 2020 Imprimir

Hai tantes propuestes que la llista de cites culturales p’acaldía sería llarguísima, por eso nun ta de más facer una escoyeta   de les cites culturales que pueden siguise güei on line, yá sía en streaming, al traviés de les redes sociales o nes webs d’instituciones o equipamientos como respuesta al confinamientu.
Con Álex de la Ilesia

L’Academia del Cine facilita alcuentros de cineastes col so públicu en redes. Güei a les 19 h en @acadamiadelcine en Instagram

Capuçon, unu al día

El violinista francés Renaud Capuçon brinda una pieza distinta acaldía dende la so casa, frente a una arrogante cd-teca, un pianu de cola y un xardín al otru llau del cristal. “Cómo tocar solo… pero bien acompañáu”, anotó nel so Facebook el llunes al pie de un video nel qu’interpretaba al violín una melodía de Dvorák. El martes fixo lo propio cola deliciosa Méditation de la ópera Thaïs, de Massenet, y ayeri col Preludiu de la Partita 3 de Bach. ¿Qué va tocar güei?
@RenaudCapucon EN FACEBOOK

Kaufmann a golpe de clic

La Bayerische Staatsoper de Munich amplió la so ufierta gratuita de vídeos a la carta d’óperes grabaes nos postreros diez años nel so escenariu. A partir de güei puede vese la Judith de Béla Bartók pola sopranu Nina Stemme, y Il trovatore que cantaron Anja Harteros y Jonas Kaufmann nel 2013.

staatsoper.de/stream

Cuarentena Fest

La importancia de la música en directu como medio pa sobrollevar el confinamientu ye la exa d’esti festival que para güei anuncia al quintetu bonaerense Les Lligues Menores (19 h), al que va siguir una hora más tarde Caliar, que ye’l proyectu en solitariu de Elisa Pérez, batería de Cosmen Adelaida. A les 21 hores va ser la vez del synthpop de Cabirira y va cerrar xornada’l dúo pop Kids from Mars.

cuarentenafest.tumblr.com

Mantina Fest

La tercer xornada del festival de cantautores arrinca a les 20.05 h con actuaciones d’un cuartu d’hora hasta les 22.45 h: Técanela, Patricia Lázaro, El Jose, Ángela González, María Ruiz, Pedro Pastor, Javi Medina, Mundu Chillón y Road Ramos.

@mantitafest EN INSTAGRAM

‘Club de llectura en piyama’

Elisa Victoria, l’autora de Vozdevieja, respuende les entrugues de los sos llectores sol hashtag #ElisaVictoriaenpijama.

INSTAGRAM DE BLACKIE BOOKS. 18.30 HORES

  Categories: