#Yoapúntome: Entama la campaña matriculación en Llingua

05 xunu 10:26 2015 Imprimir

Como tolos años por estes feches, la Conseyería d’Educación, Cultura y Deporte del Principáu entama una campaña col nomatu y hashtag #yoapuntome que quier visibilizar la llinga asturiana na educación de nueso y espader que los escolinos y escolines escueyan llingua asturiana nos colexos. La campaña refuérzase col lema: “Porque falar asturianu ye saber muncho más” y vieno acompaña estos años d’atrás pol cartelu que fai compaña a estes llínies.

La Conseyería d’Educación, Cultura y Deporte pon en marcha, el llunes 10 de xunu, una campaña informativa pa impulsar la matriculación en Llingua asturiana y Gallego-asturianu, col lema #yoapúntome, porque lo llevamos dientro / #euapúntome, porque lo levamos dentro. La difusión d’esta campaña fadráse gracies a dellos materiales que pueden descargase na so páxina web. A lo llargo de los próximos díes ta abiertu’l plazu pa matriculase, anque munchos centros ponen dificultaes na matriculación, como denuncia tolos años SUATEA.

La enseñanza de la llingua asturiana entamó a impartise oficialmente en 1984, nuna serie de centros educativos públicos, aumentando’l númberu d’ellos nos años sucesivos. Estes enseñances impártense anguaño en 331 centros educativos. La matriculación dende l’añu 2013 pue facese alrodiu los dies 10 y 21 de xunu (pa Educación Primaria) y ente’l 2 y el 15 de xunetu (ESO y Bachilleratu).

La Llingua asturiana y el Galllego-asturiau son materies de currículum que se pueden estudiar en tolos centros públicos d’Enseñanza Primaria y Secundaria. Col envís de llograr qu’esti fechu lu conozan la mayor cantidá posible de padres y d’alumnos/es, “ye polo la Conseyería pon en marcha una Campaña Informativa de Matriculación en Llingua asturiana/Galego-asturiano. Con ella, el Gobiernu d’Asturies quiera mosar el so apoyu a la enseñanza del asturianu, promover la conocencia d’un fechu cultural arriquecedor que forma parte de la nuesa identidá y que contribúi a la formación integral del alumnáu, respetando siempre la llibre opción y la voluntariedá del so deprendimientu”, espliquen dende Política Llingüística.

  Categories: