Portada Escéniques “Yllana & The Primitals Bros” na Selmana de Teatru de La Pola Siero

“Yllana & The Primitals Bros” na Selmana de Teatru de La Pola Siero

by redacción asturnews

Con “The Primitials”, comedia musical que se va representar esti martes 10 de xunetu a les 21 hores nel Teatru-Auditoriu de Siero “Yllana & The Primitals Bros” presentense n’Asturies.

“The Primitals” ye unu de los meyores espectáculos que pueden vese agora mesmu. Cuando se xunen les voces xeniales de los ‘Primital Brothers’ col humor inconfundible de Yllana, la resultancia ye un espectáculu grandiosu, una comedia musical única na que rellumen, percima de too, les voces d’estos cuatro artistes increíbles qu’interpreten, a capela, mientres noventa minutos, cancionesmuy famoses de tolos tiempos y de tolos estilos musicales

Con una escenografía minimalista y un enorme sillón presidiendo l’escenariu, ‘The Primitals’ cúntanos la hestoria d’una tribu compuesta por un rexente dictatorial (Pedro Herrero), un xamán bastante llocu (Adri Sotu) y dos súbditos tremendamente graciosos y con ansías de poder, a los que dan vida unos magníficos Iñigo García y Manu Piles.  Ésti ye un espectáculu por demás curiáu y que ta dirixíu con  una absoluta exquisitez por Joe O’Curneen, autor d’una puesta n’escena arrogante, sofitada na vis risible de los cuatro protagonistes y ensu escepcional calidá vocal. Nesti montaxe hai que destacar tamién el fabulosu diseñu de lluces de Roberta Guarino, el vestuariu y el maquillaxe -absolutamente magníficos-, la brillosa ambientación sonora y, poques gracies, la dirección musical al cargu de Santi Ibarretxe, que realiza un trabayu sensacional faciendo unos arreglos realmente orixinales a míticos cantares de la hestoria de la música.

‘The Primitals’ combina maxistralmente el teatru xestual tan característicu de Yllana coles temes musicales interpretaos a capela polos ‘Primital Brothers’. Nun hai apenes testu nin diálogos y la trama desenvolver a ritmu de cantares dafechu reconocibles por toos el espectadores qu’aplauden y corien mientres tola función a los componentes del grupu, siendo prácticamente los sos coristes. Como en tolos espectáculos de ‘Yllana’, el públicu xuega un papel fundamental, siendo cómpliz en tou momentu y, inclusive, participe en dalgunos de los sketches más risonderos del show.

A lo llargo de noventa minutos, asistimos al día ente día de la tribu y vemos les sos costumes ancestrales al traviés d’un maraviyosu viaxe musical nel que tienen cabida tolos estilos, dende les bandes sonores más conocíes de la hestoria del cine como ‘Indiana Jones’, ‘Star Wars’. ‘Misión Imposible’, ‘Y.T.’ o ‘Braveheart’ hasta los famosísimos acordes de la serie de moda, ‘Xuegu de Tronos’. El repertoriu de los ‘Prímital Brothers’ nun tien llendes y, a lo llargo de los noventa minutos, estos cuatro homes -desacobardaos onde los haya- atrever con temes tan potentes como la mítica ‘Carmina Burana’ o’l ‘Yesterday’ de los Beattles, pasando por otros más risonderos como ‘Malagueña salerosa’ o ‘Sweet dreams’ hasta llegar a la inolvidable ‘Bohemia Rhapsody’ de Queen y la so ‘Mamma’.

Esti martes 10 de xunetu a les 21 hores, nel Teatru-Auditoriu de La Pola Siero. Entraes: 7 euros. A la vienta en taquilla, Casa de Cultura de La Pola Siero y na web www.sieroentradas.es

Tamién te podria gustar