Portada Tecnoloxía Yahoo torna al CES 2014 con un enfotu nidiu: el móvil

Yahoo torna al CES 2014 con un enfotu nidiu: el móvil

by asturnet

Marissa Meyer, la conseyera delegada de Yahoo dio la vuelta a la compañía pa enfocala puramente al móvil y reafitó esa orientación na so presentación na CES 2014. El Consumer Electronics Show de Les Vegues sirvió pa que Yahoo dexe claru que nun tien que dar actualización de sistema operativu dengún nin mandar a iguar los teléfonos, porque’l so negociu nun ye’l hardware, Sicasí, intenta ser el compañeru de viaxe perfectu pa tolos que faen aparatos.

Nuna puesta n’escena percuidada, Yahoo! ocupó per primer vegada en munchos años el protagonismu de la popular feria electrónica de Les Vegues, gracies a la determinación de Marissa Mayer y el so oxetivu pa 2014: el smartphone. Porque desque llegó al cargu en 2012, tien bien claro que de los 800 millones de visitantes mensuales de Yahoo!, la metá conectar dende’l móvil.

Según les sos cifres, en 2017 va haber 3.800 millones de móviles conectaos a Internet, 2.000 millones más de los qu’hai anguaño. “Hai 10 años esto nun esistía. Pensemos en tou lo que nos apurre, en tou lo que sabe de nós: contactos, calendariu, imaxes. El futuru de les busques ye la conocencia contextual, y ye neso no qu’invertimos”, dixo.

Mentanto, en Yahoo van siguir aprovechándose de la popularidá de la so compra más simbólica, la rede de blogues sociales Tumblr, que yá ve llegar la publicidá como intentu de rentabilizar la multimillonaria inversión.

Tamién te podria gustar